wtorek, 5 października 2010

Welcome to the black parade

Hej wam :) Dzisiejszy zestaw jak najbardziej na luzie, no bo w końcu szkolny. W niedzielę jadę po nowe botki, które upatrzyłam sobie w Deichmannie. No, chyba, że wpadnie mi w oko coś zupełnie innego. Dzisiaj miałam na sobie nową opaskę i kolczyki ze Świata Korali, mojego ulubionego sklepu z biżuterią w najbliższym mieście. Nie owijając już w bawełnę, pokazuję wam od razu zdjęcia ;))















Kurtkę i chustkę miałam na sobie oczywiście tylko rano.
A teraz co i jak:
spodnie na gumce - sh / 2 zł
bluzka - no name
sweterek - sh / h&m
wisior - kłódka i kluczyk z szuflady
botki - boti
kurtka - no name
chusta - po mamie
kolczyki, opaska - świat korali
Na zdjęciu jest jeszcze jedna z moich zasłonek w grochy no i wszystkie kluczyki z fiołkiem :) A teraz uciekam. Miłego wieczoru!

1 komentarz: