wtorek, 26 października 2010

Most comfortable shoes in the world

Nadchodzi prawdziwa jesień. Robi się szaro, buro i ponuro. Rankiem, gdy jadę do szkoły, na polach zalega szron. Wieje przenikliwy wiatr, a jedynym akcentem, który ubarwia ten smutny świat są złote liście, które wirują dosłownie wszędzie. Ja dziś rano, wstając i widząc, że za oknem jest ciemno, kompletnie nie miałam koncepcji na to, w co się ubrać. W końcu padło na ciężkie buty, dżinsowe legginsy, t-shirt z sową i koszulę w kratę. Do tego oczywiście jeszcze miałam siwy, zimowy płaszczyk. Po powrocie ze szkoły wreszcie się za to wszystko wzięłam i porobiłam parę zdjęć na blogspota. A więc - miłego oglądania.













botki / boots - deichmann
legginsy / leggings- h&m
koszula / shirt - vintage
t-shirt z sową / t-shirt with owl - new yorker

1 komentarz: