niedziela, 3 października 2010

Koronka, kwiatki i ćwieki

Witam was niedzielnie :) Słońce dzisiaj świeci, lecz niestety tylko stwarza pozory, że na dworze jest ciepło. Tak naprawdę wychodząc na zewnątrz czuje się mroźne powietrze i zimny wiatr. Nie przeszkodziło mi to jednak w zrobieniu paru zdjęć na bloga. Bluzka, którą znalazłam w tzw. rupieciarni, pamięta czasy młodości mojej mamy. Co prawda jest trochę zmechacona, ale widać to tylko z bliska. Zauroczył mnie natomiast tylko i wyłącznie jej efektowny akcent - czyli koronka przy szyi, schodzi ona aż nad biust. W głowie więc szybko połączyłam tą bluzeczkę z spódniczką w kwiaty, zrobioną ze starej sukni mojej cioci. Do tego czarne rajstopy, złoty pierścionek, pasek z ćwiekami, opaska z kokardką i wiązane buty. Zresztą co tu mówić więcej - na zdjęciach zobaczycie wszystko :)


No i jak to ja, zapomniałam zrobić zdjęcie butów z bliska. Ale kiedyś na pewno jeszcze je pokażę :)

bluzka / blouse - vintage
spódnica / skirt - przerobiona z sukienki, vintage / from old dress
pasek / belt - sh / 1 zł
pierścionek / ring - h&m
buty / shoes - no name
opaska z kokardką / headband with bow - no name

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz