niedziela, 16 stycznia 2011

The promise of heaven pushed us right back to hell

Wreszcie nie ma śniegu! Praktycznie już czuję wiosnę :) Dziś 6 stopni na plusie, byłam ubrana tylko tak jak na zdjęciu i nie było mi specjalnie zimno. Kitę przy torbie pospinałam agrafkami, ponieważ dopiero czeka na zszycie. Może i buty tu niezbyt pasują, ale ostatnio ubieram je do wszystkiego. To chyba wszystko, co chciałam napisać. Miłej niedzieli :)




buty - deichmann
tunika - george / sh
koszula - f&f
sweter, torba - h&m
wisior - sh
kita - diy

4 komentarze:

  1. świetne połączenie koszuli w kratkę i swetra

    OdpowiedzUsuń
  2. You look so lovely!

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie tez nie bylo sniegu, ale juz (niestety) wrocil:) baaardzo podoba mi sie Twoja torba i clay look jest swietny :)

    OdpowiedzUsuń