niedziela, 23 stycznia 2011

Can I be your memory?

Witam kochani! Zestaw jak najbardziej "zwykły", dziesiątki takich outfitów przeszły przez najróżniejsze portale modowe (np. szafa.pl, lookbook, stylio) ale i też można było je oglądać na blogach. Myślę, że takie połączenia nigdy nie wyjdą z mody. Z góry ostrzegam, że wcale tak od razu nie zamarzłam, w sumie miałam pod zakolanówkami zwykłe, beżowe rajstopy (strasznie dawno nie miałam takich na sobie! od jakiegoś czasu wolę chodzić w czarnych kryjących). W piątek dyskoteka, a ja nadal nie wiem co ubrać i czy w ogóle pójdę. Jakoś nie mam jak na dziś ochoty na wygibasy wśród "wspaniałych" strojów dziewczyn. :)








buty, pierścionek, marynarka, bluzka - no name
spódniczka - diy
torebka - sh

4 komentarze:

  1. such a great outfit!
    aren't you cold though :D
    great blog!
    loving the posts
    stop by some time xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najpierw zobaczyłam twój outfit to sie przeraziłam, ale gdy przeczytałam notkę dowiedziałam sie , że miałaś beżowe rajstopy! omg! ja tez lubie takie bezpieczne stylizacje :) stosuje ten trik gdy nie wiem w co sie ubrać :) moze pomyslisz o tym gdy bedzieśz szykowac sie na dyskoteke/ ;* super wygladasz w tych podkolanówkach :) ja tez niedawno dodałam wpis z nimi w roli głównej :) ale sie rozpisałam!
    xxxx
    Twoja Mandy

    OdpowiedzUsuń
  3. very nice outfit
    I like your hair! :)
    Simuša

    OdpowiedzUsuń