poniedziałek, 13 grudnia 2010

New clothes

Byłam wczoraj na zakupach. Ogólnie mało przecen, dużo drogich rzeczy. Ale coś tam wyniuchałam. Torby są obrzydliwie drogie. Mi np. żal jest wydać 80-100 złotych na taką rzecz, jaką jest torba. Może w Słupcy wynajdę coś taniego. Podsumowując, jak zwykle kupiłam ciuchy w New Yorkerze. Jeszcze nigdy nie wyszłam stamtąd z pustymi rękoma, przy wieszakach z przecenami mogłabym spędzać godziny :D Wybór padł na rozpinaną bluzę z kapturem, spodenki koloru khaki. Jeszcze w h&m dziecięcym kupiłam dwie spinki - pudroworóżowe, koronkowe kokardki. Ale jutro mam zamiar wymienić się z Eweliną. Ja jej dam jedną kokardkę, a ona mi czarnego kwiatka :)







     bluza - new yorker (fishbone) - 39.90 zł
spinki - dziecięcy h&m - 9.90 zł
spodenki - new yorker (amisu) - 34.90 zł 

1 komentarz:

  1. jak dobrze rozumiem twoje rozterki przy wyborze torebki
    ale ja mam do nich niesamowita słabość i czasami naprawdę trudno takiej nie kupić
    Fajne kokardki

    OdpowiedzUsuń