sobota, 20 sierpnia 2011

Over and over

Dzisiejszy post z małą ilością zdjęć, ale po raz kolejny pokazuję za to na sobie długość maxi. Tym razem jest to spódnica z h&m, którą dostałam w ramach imienin. Na początku planowałam ją zestawić z białą bokserką, jednak wydawało mi się to nudne, oklepane i ostatecznie włożyłam tę oto miętową koszulkę z new yorkera.





przepraszam, że na tym zdjęciu tak źle ułożył się pasek.
(wearing: h&m skirt - new yorker top - no name bag, belt, bracelets - boti sandals)

3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wygladasz , super zdjecia jak i sama stylizacja ktora jest idealna , niby prosta a jednak :) Obserwuje bloga i zapraszam do mnie na weloveefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy zestaw ;)


    zapraszam do mnie :)
    http://in-spiritgolden.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń