niedziela, 9 października 2011

There's a little creepy house in a little creepy place

Długo się zbierałam, żeby dodać tego posta. Dziś nareszcie się za to wzięłam. Cudowna koszula, którą widać na zdjęciach pochodzi z sh. Uwielbiam ją i jak dla mnie z tym swetrem z h&m (który btw strasznie "gryzie"!) wygląda idealnie. Szorty już tu pokazywałam, a pasek i torba to praktycznie najczęściej noszone przeze mnie dodatki. Do tego moje niby-glany z Deichmanna. Wreszcie mogę je nosić, bo na pogodę, którą ostatnio mamy są idealne. W następnym poście wiązane koturny z kożuszkiem i jesienny klimat :)











(wearing: second hand shirt - h&m cardigan and bag - no name belt - vintage shorts - deichmann boots)

8 komentarzy:

  1. bardzo ładna torebka :) i włosy masz piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna koszula, podoba mi sie ten żabot ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, bardzo fajne zdjęcia, koszula - przeboska.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezusie, jak pięknie wyglądasz Kochanie! I te Twoje włosy... Zazdroszczę, zazdroszczę. Fajna stylizacja!
    Pozdrawiam
    P.S Ja nienawidzę jak swetry gryzą, ughhh.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja, najbardziej podobają mi się buty :)

    zuki-berlin.blogspot.com
    dodajemy sie? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw. pozdrawiam
    http://sottilesecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous girl, great style!

    OdpowiedzUsuń